Hos älskling :)

Hej på er :) Sena blogginlägg blir det nästan varje dag nu tror jag.Eftersom att när jag kommer hem så har jag ingen ork att blogga sry ;$ Provet idag gick förvånansvärt bra ;O Trodde inte att jag kunde så mycket men det bara kom upp nya grejer i huvudet som låg där i hjärnan någonstans.Ska verkligen höja mig i NO annars får jag paniiiiiiikkkkk.Hehe lite damp men jag skrev så mycket att när jag var klar hade jag ingen känsel i handen,det kändes som att den var helt bedövd.Sitter hos Salua just ni vi var hos mig innan och ruittnade.Och nu när vi kom hit så rutttnade vi ännu mer Salua sitter bara på msn och lser sina arabkompisars kälrkeks problem.DAMN BORIIING :(:(:(:(  Ifl juste är hos Salua nu ju kan lägga  in bilderna från bröllopet för det gc u inte att lägga in dom från min cp datoor :_

 

 

posssheeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0