Hellooo hooes :D!

Hej på er,alltså jag doog typ igår efter att jag skrivit det dära inlägget hos Salua,inga kommentarer om det ;P
Idag så var jag på stan med Salua och Honia,senare så kom också Marlen,Blerina och Nancy.Hittade jättefina saker som jag kan visa imorgon eller senare.När jag kom hem sen så halvsov jag lite sen vid halv sex så kom Salua.Vi kollade på skräckfilmen Stay Alive som var sjukt bra,rekommenderas verkligen och Sophia Bush varrr sjukt snygg i den hehe ;D Efter det så pratade vi minnen och en massa sorgliga saker så till slut så satt vi där båda och grät ;S Hhahahahh OMG är känslig men verkligen inte lika känslig som Salua är :) Hon gick hem för en stund sen så jag sitter här o kollar runt samtidigt som jag småtittar på Rush Hour 2 älskar dom filmeerna roligaa som fan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0