Gaaah prov imorogon ;/

Wäzzääääääääähhh :D Jao skola idag dåe finns inte så mycket att säga om den det händer aldrig något intressant där bara arbeta arbeta och .. . .  arbeta.Men kom hem och åt kines mat som mami hade lagat me likeeii :) Sedann så somnade jag direkt man blir ju skti trött.Fick värsta ångest sen när jag vaknade för har NO prov imorgon och hade inte ens öppnat böckerna, inte braa ;/ Men jaa sen så blev jag lockad ut av Salua,Blerina och Marlen till fritidsgården.Men så duktig som jag är tog jag med mig böckerna och sen så kom det en ny tjej dit som ska jobba på torsdagar och hjälpte mig plugga så kan en hel del nu även om jag inte trodde att jag skulle kunna det.Provet är om tobak,alkohol och all slags droger och sorter jobbigt jobbigt.Hade missat en biologi lektion också där dom pratade om och arbetade med droger o alla sorterna och det visste inte jag så fick läsa på det värsta sista minuten åhh ångeeest.Har bara G i NO vill minst ha VG men då gäller det och kämpa.Fick ju mina första betyg nu innan jullovet och de såg ut såhäär  : 8 VG resten G  ihhi :) Hmm inte helt nöjd men det går alltid att förbättra förhoppningsvis.Nej men nu ska jag sitta här en stund innan jag dränker mig i böckerna igen :(
WISH ME GOOD LUCKKK <3 :)


Min lilla älskling sover i bakgrunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0