PraoVecka Imorgon!

HELLLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :D!

Hur mååår ni idag? Bra I guess, hmm vad har jag gjort idag jo var med salua och gjorde en massa saker sen så stack jag hem till Rania sen efter det var jag med Salua igen och kom hem för en stund sedan.
Btw Salua har skaffat blogg checka in den här. Detta var då lite kortfattat om min lååånga dag =)

Prao veckan börjar imorgon ju det har jag glömt att berätta. Jag och min kompis Blerina ska praoa på ett cafe i stora biblioteket.Har hört att det ska vara ett roligt ställe med roliga människor så det hoppas jag på iallfall!
Men tiderna vi har är intre precis dom bästa från 8-16 uuääääääähhhhhh :'( Men så är det nog för de flesta som arbetar så vi borde vänja oss redan nu även om det är lite tidigt.Iallfall wish me goooooooood luck fellas ;D
Ska kolla på en film nu som heter Post Grad,återkommer med mitt omdöme hihih


KISSES AND HUGS(K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0