osocial.se

Hhahahah men shiiiit vad osocial och ouppdaterad blogg jag har,den är ju överdrivet tråkigt occh i'm sorry för det.Tänker nog bara skriva när jag har tid och känner för det.Måste berätta en underbar nyhet,ni vet det dära No prover jag pluggade till dagen innan vi skulle ha det och som jag trodde skulle bli värsta fiaskot? Jo gissa vad jag fick MVG på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gaaah vet ni hur glad jag blev eller?! Shiit hhaha :D

Kan iallfall berätta om dagen,stack till stan med Salua idag och fick med mig lite fint som jag kan visa sen får dock ta kort med den inbyggda kameran i datorn för det är något fel med digitalkameran tyvärr ;/ Sen när jag kom hem så chillade jag framför tvn och efter det så kommer Salua och Ranalie till mig.Vi kkommer hit och har det kul sedan så gick vi ut för att dra till fritidsgården men så var det stängt så vi blev sura.Istället så spelade vi in sjukt sjuka videoklipp.Där jag och Ranalie ska låtsats vara ett kärlekspar som lämnat varandra och sen ser varandra och springer till varandra för att sedan vi ska hamna i varandras famn.Shiit vad mycket det blev av ordet varandra haha.Iallfall det var skitsvårt att springa snön var jättehög så sen när vi skulle ta tag i varandra så ramlade vi och garvade ihjäl oss.Vi började typ våldta varandra i snöön hahaha.Sedan blev det tagning två och den var lika dålig för vi ramlade igen och Salua som filmade bara stog och skrattade sönder sig så tillslut så tog vi tag i henne och dödade henne i snön.Sjukt kul var det iallfall.Kanske vågar jag lägga ut en video vem vet?

Efter det kom vi tillbaks till mig och satt och kollade på en film THE GIRL NEXT DOOR ni har ingen aning om hur hemsk den är det fanns många tillfällen i filmen som jag inte vågade titta på.Det handlar om en tjej som blir torterad av sina släktingar sjukt hemsk.Vi var helt chockade efter vi sett den och sorglig var den också så jag och Salua satt och grät.

Gud vad mycke jag skrev nu PUSS om ni ens orkade läsa haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0